2010, året gud glömde


För min del får det gärna bli 2011 typ i morgon! 2010 är året jag inte
vill minnas. Det har varit ett år fyllt av sorg, ledsamheter, sjukdomar,
olyckor & annat jävla skit rent ut sagt. Det har varit ett tungt år för alla
runt omkring mig känns det som så nu jävlar 2011 får du komma med
glada nyheter, spännande möten, härliga upplevelser och positiva känslor,
okej?

2011 ska vara året då jag tar min examen, får ett jobb som inköpare,
tjänar massvis med pengar, reser runt jorden, köper ett hus & en ny bil.
Dessutom ska alla jag tycker om vara friska & lyckliga!
Jajamensan. Så ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men hallå.. först ska vi ju åka skidor i fjällen, sen får det bli 2011

2010-11-26 @ 12:48:54
Postat av: Emma

haha okej då, först fjällen - sen nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback