90´s for real




90-talstema i Idol ikväll. Ingen av låtarna skriker 90-tal för mig. På 90-talet
började jag hänga på discon, Grosvad först för att sedan avancera till Storängen
och sen Folkets Hus. Våfflat hår, Johan & Gurra vad DJ:s, Badger hette DJ Grävling,
platådojjor, USA-sockar & jazzbyxor. Jag var kär i Jocke Hillson, John Stamos,
Aaron Carter, Brandon Walsh m.f. Det här är 90´s for real:

Alexia - Uh la la la
Ace of Base - It´s a beautiful life
A.T.C - All around the world
Rednex - Cotton eyed Joe
Gina G - Uh ah just a little bit
Sixpence non the richer - Kiss me
Coolio - Gangsta´s paradise
Peter Andre - Mysterious girl
Mister Big - To be with you (Typ BÄST ever!)
Scatman John -  Scatman (man var trött på att dansa efter den här låten)
Jumper - tapetklister (Solen stiger upp även idag är fortfarande en av världens bästa låtar)
Gyllene Tider - Alla låtar
Kriss Kross - Jump
Britney Spears - Baby one more time
B*Witched - C´est la vie
2 unlimited - No limit (brorsan hade skivan)
Corona - Baby baby
The Corrs - What can i do
Offspring - Why don´t you get a job



Har jag missat nån viktig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte en enda E-typelåt?!

2010-10-29 @ 19:54:03
Postat av: sanna

spice girls:)

Postat av: Emma

kom på gigi d´ agostino också!

2010-10-29 @ 22:04:21
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: Emma

och SCOOTER!!

2010-10-29 @ 22:05:05
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback