Off to huvudstaden


Min syster är en samlare. No doubt. Jävlar var grejer hon hade/har!
Vi hittade väskor & kläder som var över 15 år gamla som hon hade
sparat. Herregud! Ett lass åkte till tippen & ett lass ska med oss upp
till huvudstaden idag. Vi ska även förbi IKEA i Kungens Kurva eftersom
hon dessutom vill ha nya möbler & vi ska snika med en byrå. Vi fyndade
faktiskt en del saker på Hannas vind igår: glas, soffbord, byrå, skål &
sockerströare. Allt utom glasen är arvegods från farmor så jag är
överlycklig! 

Ja, nu vet ni vad vi gör idag! 



Fan att jag missade Della med 2 minuter igår, jag som ville sniffa bäbis!
Ante & jag gick iof till stallet för att sniffa hästar istället, det är mysigt det
med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback