Sista turen för året?


Cyklade 2,6 mil förut, det var så skönt! Tyvärr saknar ju jag helt muskulatur
i överkroppen (no shit) så jag hänger väldigt mycket på styret & handlederna
vilket gör att jag får rätt ont i händerna efter ett tag. Dags att träna lite kanske?
Sen klippte jag Ante medan han förhörde mig på tentan..
herreminjävlafuckingjesus vad mycket jag behöver plugga & vart fan är
motivationen? Tur att jag har planerat att sitta i helgen, annars hade jag haft
mer panik. Ante ska iväg med fotbollen så jag får sitta ensam i alla fall.


(Håller tummarna för Äms & Nutte som är på bb idag, spännande!! Det är så
sjukt att det faktiskt kommer en ny människa & ändrar hela deras värld, börjar
böla av bara tanken på vilken jäkla mirakel det faktiskt är!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback