Torsdag blir fredag


Så var det snart fredag igen. Måndagar & fredagar, det är vad veckorna
består av. En fördel är väl kanske att jag har rätt mycket jobb, det skyndar
på veckorna väldigt bra. Hinner bara dra passerkortet innan det är dags att
dra det för att komma ut. 7-16 i evigheten, amen!
Känns som jag äntligen börjar få kontroll på läget, jag HATAR att inte ha
kontroll! Nu ska jag jobba på hela sommaren & spara pengar inför stundande
bil, hus & NY-resa. Nu kör vi helt enkelt & ser vart livet tar oss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska ni köpa hus??? :) Vill oxå! Vi ska börja leta nytt boende, men blir nog en bostadsrätt ;) Finns många fina nybyggda i stadsdelar som vi gillar (valla & ekkällan), så vi får se vart vi hamnar!? Hur såg det förresten ut för dig den 24e?? Träffas vi i gruppen för käk och skitsnack! :D

2011-04-07 @ 20:56:25
Postat av: Anonym

hehe, ja någon gång blir det ju hus! :)ni stannar i linköping alltså? hörde nåt om jobb på saab? ska kolla upp den 24!

2011-04-08 @ 17:04:08
Postat av: Jenny

Jag tackade faktiskt nej till saab.. LiU erbjöd både bättre lön och bättre anställningsvillkor (tillsvidare direkt)! :D Så på onsdag börjar jag jobba heltid på IFM! Fredda vill dessutom bli fysiker och den utbildningen finns bara i Lkpg.. Så de närmsta 3 åren kommer vi bo i lkpg iaf ;)

2011-04-09 @ 09:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback