Jag är min fars dotter




Ante hintar om att det kanske är dags att raka benen snart. Fuck that,
jag tycker att det är hot! Snart kan jag dessutom sluta med långkalsonger
dagligen. Hur praktiskt som helst!

En annan sak. Vi åt & bowlade med Linn, Johan, Mercan & Sara igår. Då
blev jag tokpepp på att börja träna. SATS ligger ju runt knuten & verkar
hur bra som helst eftersom passen ingår i avgiften & de har riktigt bra
pass. MEN varför måste man teckna upp sig på 12 månader? VAVAVA?
Jag vet inte vad jag gör om 1 år, planen är att inte bo här längre & då
spelar det ju ingen roll att SATS just nu ligger runt knuten nu. Jaja, det
får bli en funderare på det. Som så mycket annat just nu så ligger det på
"OM"/"NÄR" -listan. Framtiden är så jäkla oviss just nu så det är mycket
som jag inte kan göra förrän jag vet framtiden. 

Förresten är Linn en fena på bowling! Hon slog oss alla med hästlängder.
Att slå mig var inte svårt eftersom att jag kom sist. Efter bowlingen blev
det häng på vårat gamla stammishak "The Side Bar", dags att ta upp den
traditionen tycker jag! Ante & jag har som nyårslöfte att umgås mer med
våra vänner (det hanns inte med under 2010), se det som ett hot eller som
ett löfte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback