Nyrik soppätare




Ja, här sitter jag & äter
cowboysoppa. Kanske världens godaste soppa dessutom!
Fick ett brev med en massa pengar (som jag inte räknat med) idag, det gick ett
lyckorus genom kroppen som jag inte känt sedan igår kväll ungefär! Har tre idéer
på vart jag skulle kunna lägga dessa pengar. Kläder, bil eller sparkontot. Troligast
just nu är lite på ettan & resten på trean men som sedan kan användas till tvåan.

Dessutom ska Mr Heintze köpa mina skidor + pjäxor, more money! För tillfället
utgör dessa ett ganska fint stilleben i vardagsrummet men jag känner inte något
sug efter att ha dem där hela livet.

Oh glorious monday, du la ribban högt för resterande veckodagarna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt med extra pengar!! Hur går det för dig på Siemens Emma? Saknar dig! :)

2011-01-24 @ 22:03:48
Postat av: Emma

Jenntan, jag saknar dig med! det går ganska bra just nu, har många roliga uppgifter! hur har du det då?

Postat av: Jenny

Det går väl sådär va :S Har gjort mycket som jag inte lärt mig nåt av, men hoppas på bättre uppgifter när några nya upphandlingar drar igång :) Annars så är folket jag jobbar med grymt sköna, speciellt min handledare, hon är underbar! :D Ser fram emot MaryKay-kvällen som Petra planerade, mkt rödvin och god mat ska det bli efteråt ;) Ha det bra! Hälsa Nina! Kramar

2011-01-25 @ 18:28:59
Postat av: Emma

har ni planerat den kvällen? har inte pratat med Petra men det låter ju underbart! :) kram

2011-01-26 @ 18:16:31
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback