Var dag




Färgar håret igen. Tredje gången sen jag blev mörkare. Mitt hår verkar
vara helt glatt så att färgen bara rinner av eller nåt. Måste verkligen bli
av med lite längd också, bästa frisören är ju tyvärr i Thailand så det får
vänta. 

Ja, roligare än så är jag inte på vardagarna. Kom hem från jobbet igår
helt full av information att komma ihåg & helt jävla trött i mössan.
Väckarklockan ringer 05:00 varje morgon så vid 21 slocknar jag på
kvällarna. Fan vad hårt det är att jobba som vanliga dödliga! ;)
Ett tecken på min trötthet är att mitt busskort gick ut utan att jag hade
köpt nytt. Lös rött & missljöd när jag försökte gå på imorse. K U L.
Tur att jag har snälla Peter som också gick av & tog bilen istället så att
jag kunde åka med. Jag som ALDRIG glömmer något har blivit helt
virrig! Vad händer med mig? Är det tanken på oxveckorna kanske?

Det som faktiskt är det enda riktigt jobbiga är att behöva lägga fram
kläderna på kvällen för att spara tid..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hörru! Jag har en julklapp till dig;)

När kan vi ses?

Postat av: Lisa

Vi ska nog sova däruppe lör-sön. Så då ska vi nog få till de=)

2011-01-13 @ 20:59:36
URL: http://dellasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback