"Jag vaktar dessa kuddar med mitt liv"... typ




Hur normal är inte jag som inser mitt i natten att jag har ett guldtillfälle
att få till ett bra blogginlägg genom att tyst som fan ta fram iphonen &
avfyra en blixt rätt i plytet på en sovande karl? Tyvärr blev inte bilden
alls så bra som tänkt, kände att jag inte kunde fota hur mycket som helst
eftersom risken fanns att han skulle vakna. Bilden visar iaf en karl som
sparkat undan täcket och istället ligger & kramar 4 stoooora kuddar. Han
hade ingen under huvudet. Kanske drömde han att han skedade med
enn trehundrakiloskvinna/man? Jag hade iaf roligt där mitt i natten, såhär i
efterhand inser jag att det inte alls var så roligt, men ett blogginlägg blev
det iaf.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha ha, Antes nattliga drömmar om en kvinna han inte ens når runt...

2011-07-03 @ 11:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback