Dags att byta uniform




Kängor för oss som inte har råd med Dr.Martens, jeans, Antes tröja &
armyjacka. Så här har jag sett ut nu i många veckors tid, tror att jag
har blivit för trött för att orka bry mig. Kan anstränga mig lite om jag
har något inbokat möte men annars traskar jag i samma kläder dag ut
& dag in. Så jävla tråkigt! Dags att shoppa loss & se lite anständig &
moderiktig ut när första lönen kommer kanske? Alternativt köpa ett
renoveringsobjekt i Falla.


Håret har jag dessutom lånat från Ronja Rövardotter...

Kommentarer
Postat av: Anette

Du + några till är det vackraste jag vet!! Så mysigt med helgdagarna. Kram

Postat av: Emma

Finaste mamma, du är för snäll!! Önskar att jag kunde ha sådana helger varje helg, familjen är bäst!

2011-03-22 @ 06:52:20
Postat av: Lina

Skit i kläder, köp ett hus i stället ;)

2011-03-22 @ 16:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback