Kvinna i karriären.. eller?


Ja hej å hå. 

Rätt in med buller & bång kan jag sammanfatta den här veckan. Herregud,
vad har jag gett mig in på? Jag veeet att det är normalt att känna så inför
ett nytt jobb men vad hjälper det att veta när paniken smyger sig på? Det
uttjatade "många bollar i luften" är min verklighet & hjärnan kan inte riktigt
sortera alla nya kunskaper, intryck, personer, problem, allt man lovat osv.

Som tur är så är jag ganska bra på att släppa det när jag kommer hem &
jag sover som en klubbad säl när huvudet landar på kudden (20:00). 

Men vet ni vad? FAN vad ballt det känns att ha ett jobb innan examen & att
faktiskt få jobba med det jag utbildat mig till! Jag njuter faktiskt lite av att vara
i hetluften...

Kommentarer
Postat av: äm.

Så jäkla gööddigt!

Postat av: Nea

Grattis! :)

2011-03-10 @ 21:49:41
URL: http://menud.blogg.se/
Postat av: Yuna

Du är bäst!

2011-03-10 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback