Sexuell varelse


Det här går helt utanför det jag normalt skriver om & därför är det ganska
intressant! Igår i bilen hem från Ramstorp så diskuterade jag & Ante det
här med sexualitet & identitet. Jag hävdar (och jag kan ha fel) att alla är
sexuella, inte homo-, hetero- eller bisexuella. Att jag "tänder" på killar nu
betyder ju inte att jag inte helt plötsligt kan bli tokkär i en tjej! Bara
för att jag inte har känt sådana känslor för en tjej än betyder ju inte att jag
inte kan göra det i framtiden eller hur? Men vi människor gillar ju att placera
oss i fack så jag är väl heterosexuell nu men vem vet vad som väntar i framtiden?
Det är ju trots allt personen man faller för, inte könet.
Det där med att artens överlevnad & allt det där är bara rent jävla bullshit dessutom.
Vi är på tok för många på jorden så att vara tillsammans med någon av samma kön
skadar inte & är inte onaturligt, snarare tvärtom!
Herregud, det här blev lite rörigt, jag är inte bra på att få ut mina tankar på "papper"
så att säga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback