Vuxenpoäng




Idag har jag samlat så mycket vuxenpoäng att jag lika gärna kan diskutera
designen på min kista. Skämt åsido. Pappa har precis varit här på lite fika,
vi diskuterade dessa ämnen:
- Pensionen (pengarna alltså)
- Bilar
- Lön
- Arbete
- Fackförbund
- Plan för återbetalning till CSN
- Bostadsmarknaden

Egentligen skulle jag nog vilja säga att det är den vuxna versionen av att
krypa upp i sin pappas knä & känna sig trygg samtidigt som man suger på
tummen. Bekräftelse & trygghet för vuxna barn helt enkelt!

Oj vad mycket man har att tacka sina föräldrar för egentligen. Hjälp & stöd i
alla situationer även om åsikterna går helt isär. Aldrig gett upp när man (jag)
som tonåring tjurigt vägrade prata med dom & mest tyckte att dom var jobbiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback