Apptips





Två apptips kommer här!

Runkeeper:
Håller reda på all din träning via GPS. Distans, tid, kalorier m.m. Den sparar all
information så att man kan följa gå tillbaka och jämföra. Dessutom kan man
välja olika "sporter" och sortera utifrån de olika aktiviteterna. Skitbra för mig
som tränar så jävla mycket! Man kan även bli coachad via appen & publicera
resultat via Facebook.


Period Tracker:
Only for the ladies. Håller reda på allt runt menscykeln efter att man har registerat
några "sådana" veckor. Den visar när ägglossning är & när man är som mest/minst
fertil. Kan tänka mig att den är skitbra om man försöker skaffa barn (inget jag håller
på med så sprid inga rykten). Är jag pissförbannad kan jag gå in & kolla om det går
att skylla på PMS eller om det faktiskt är Antes fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback