Världen tittar på...



Bilden är ärligt snodd från Lisas Facebook. Helnöjd med min haka....

Det är ju inte riktigt min grej att skryta (jag är bäst, onödigt att påtala
det hela tiden) men jag är sjukt nöjd över att få igång röjet på bröllopet
efter att bandet tagit en paus. Detta bandet kunde När vi gräver guld i USA!
Den fyller alltid dansgolven, konstigt!

Bröllopet var riktigt fab! Vackert par och askul fest, när kom jag hem efter
02:30 senast liksom? Så fick jag prata med snygga Emma Dahlqvist en längre
stund, det var inte igår! Mitt nyårslöfte var ju att ta upp & behålla kontakter
med vänner, det har gått rätt kasst hittills. Jag har nog med att orka med mig
själv för tillfället! Men imorgon ska jag faktiskt luncha med min gamla
gymnasiemediabuddie Patrik som tog vägen till Siemens via Irland. Ett ganska
strategiskt val från min sida då jag förenar nytta med nöje: jobbade 11 timmar
idag så får absolut inte till någon matlåda tills imorgon. Bra drag Emma Nilsson!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, roligt att vi hade samma nyårslöfte & det har gått åt pipan för båda! ;P Vi har vuxit upp tror jag.. Galet rolig kväll för övrigt! :D

Postat av: Anna & Sophia - SHARE THE LOVE! <3

Vi är två tjejer ifrån Sverige som är 18 och 17 år.

Vi är både stora jedward fans sedan ett tag tillbaka! Eftersom vi märkt att Jedward blivit stora i Sverige (och europa) sen Eurovision så tänkte vi skapa en liten blogg där vi kommer försöka uppehålla er med det senaste ifrån Jedward så gott vi kan, och även lägga upp bilder och klipp som kan vara roliga att titta på :D

Hoppas ni vill följa bloggen med oss!

2011-05-18 @ 12:01:06
URL: http://planetjedwardsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback